fredag 2 mars 2007

Splittrad

Mitt ena jag vill ragga upp någon snäll kille, medans mitt andra jag vet hur pissigt jag kan må.

Bli überskönt knullad kontra känna sig billig, utnyttjad.

Kanske är det kärlek jag saknar? Men jag har svårt att släppa in någon på livet då jag känner mig ful och oattraktiv. Och visa intresse för någon annan fungerar inte så länge jag inte är mottaglig för andras intresse av mig.

Tidigare var jag personen i centrum som ville höras och synas. Nu är jag rätt tyst och tillbakadragen, en försvarsmekanism för att inte locka till sig andras intresse.

Varför är jag så komplicerad? Varför inte bara tuta och köra?
Hur vill jag mitt liv ska se ut? Vara ensam hela livet och runka till bögporr som enda sexuella tillfredställelse ? Knappast...

Undrar om detta inlägg med sökord av sexuell karaktär kommer locka fler besök än mitt nuvarande populäraste sökord som är johanna sällström?

Stay Gay!

2 kommentarer:

Anonym sa...

använder du johannas namn bara för att dra åt dig läsare? När det handlar om något helt annat. Visa lite respekt för avlidna. tack /ida

Mike75 sa...

Ida>>
Jag har skrivit ett inlägg om Johanna tidigare i min blogg. Jag har stor respekt för avlidna. Det jag påpekade i detta inlägg var att det är det sökord som genererat mest trafik till denna blogg.