onsdag 29 augusti 2007

Jobb-intervju

Som jag skrev tidigare så var jag på ett rekryteringsmöte förra veckan. Jag tyckte inte jag gjorde något speciellt ifrån mig och hade inga förhoppningar om att gå vidare till intervju. Men i morgon så ska jag iallafall på intervju. Av 400 sökande så är det ca 20 stycken kvar om 6-8 platser. Jag har inga större förhoppningar och på så sätt så blir jag heller inte så besviken om jag inte skulle få jobbet.

Vad händer annars?
Jag börjar förstå att carro är borta och det gör oerhört ont i hjärtat. Jag vill bara försvinna :(

Mamma arbetade sin sista natt nu i helgen och äntligen så är hon fri. Hon har arbetat i 45 år och är så himla värd sin pension. Nu ska mina föräldrar iväg på semester till Grekland i några veckor, dit de alltid reser varje år.

Stay Gay!

Inga kommentarer: