måndag 27 augusti 2007

Vila i Frid Carro!

Usch vad dåligt jag mår för tillfället :(
Natten till lördag så förolyckades min vän Caroline i en trafikolycka. Det känns så overkligt och konstigt. Det är andra gången på mindre än 3 månader som en vän går bort hastigt och alldeles för tidigt. Jag träffade hennes pojkvän och hennes lillasyster igår. Det blev rätt många stunder av tystnad då jag inte fann ord. Men jag tror och hoppas de uppskattade min närvaro.

Utöver detta så har jag brutit med en vän förra veckan. Det känns både jobbigt och skönt. Jobbigt pga att jag aldrig trodde det kunde hända, men skönt pga att han slängt ut sig det mest elaka någon sagt till mig tidigare och att han menade varenda ord. Sådana vänner behöver jag inte, och jag behöver inte vänner som kräver ens fulla uppmärksamhet trots att jag befinner mig i ett läge där jag mår väldigt dåligt. Att ta vara på sig själv är inte samma sak som att vara en person som skiter i sina vänner. Denne person blev upprörd över att jag inte besvarat på några sms. Tar han min vänskap så lättvindigt så får det lov att vara.

Tack alla ni vänner som förstår hur jag mår och som har tålamod med mig!

Inga kommentarer: