onsdag 12 september 2007

Släpp och Gå Vidare!!

I helgen var jag på begravning, allt har gått väldigt snabbt från olyckan tills ett sista farväl. Jag kommer sakna henne så himla mycket, men nu har jag sagt hejdå och jag måste gå vidare, precis som med Jonas i juni.

När jag loggade in från mitt hotellrum så kunde jag inte låta bli att irriteras över vad Dennis skriver i sin blogg. Jag kommenterade, men han är känd över att endast publicera svar som behagar honom (ändå vill han att fler ska bemöda sig med att kommentera?). Men ett kort svar Dennis: Släpp och gå vidare! (Det räcker inte med att du säger det gång på gång..) Och nej, det skulle aldrig falla mig in att be dig om ursäkt, ditt uppträdande mot mig är bland det värsta jag varit med om. Verkligheten är som du skriver tråkig, men du borde ut och se den för att få lite perspektiv på saker och ting. Och du, allting handlar inte om dig.

-----------------------------------------------------------
Jag ska försöka att må lite bättre nu. Två vänners bortgång, uppsägning från jobbet, knackigt med företaget, vänner som visat sitt rätta jag osv, är jobbigt att återhämta sig ifrån. Men jag gör mitt bästa! Så länge så får ni ha överseende med att jag inte är på nätet så mycket. Men ni vet hur ni kan nå mig.

Förresten...Jag fick inte jobbet jag sökte, precis som jag kände.

Stay Gay

Inga kommentarer: