söndag 14 december 2008

Grattis Kevin!

Eftersom jag var bortrest i fredags hade jag inte möjlighet att se IDOL-finalen.

Jag såg den idag och tyckte rätt person vann. Många har uppmärksammat hur lik vinnarlåten är, med den då unge Glenn Medeiros, "Nothing´s gonna change my love for you", och jag kan bara instämma. Just den låten betyder en hel del för mig, eftersom det begav sig i mina tidiga tonår med allt vad det innebär. Jag tyckte Glenn var söt och jag fullkomligt älskade låten.

Det ska bli spännande om årets låt bli lika framgångsrik som tidigare vinnarlåtar. Kevin gör låten väldigt bra iallafall och för ett tag så kändes det som om man var 13 igen.

Glenn Medeiros - Nothing's Gonna Change My Love For You:





Kevin Borg - With Every Bit Of Me:




Läs mer om: Kevin Borg, Idol 2008, With Every Bit Of Me, Glenn Medeiros, Musik

Inga kommentarer: