onsdag 20 juni 2007

Paul Potts

Jag måste bara klistra in Pauls framträdanden av semifinal och final också i "Britain´s Got Talent" där han gick hela vägen och vann.

Vad som gör Paul så fantastisk hos mig är inte enbart sången. Han är en duktig operasångare, men troligtvis inte tillräckligt bra för de största operahusen. Men det är inte vad talangtävlingar handlar om. Paul Potts, en person med dåligt självförtroende, som till vardags säljer mobiltelefoner och bor i South Wales, kliver in på scen och får juryn att gråta och hela publiken i extas med sin underbara sångröst. Jag ryser varje gång jag ser hans framträdanden. Fantastiskt!!

Semifinal:



Final:



Bloggar.se om: Opera, Paul Potts, Talangtävling, Musik, Britain´s Got Talent
Länk: Britain´s Got Talent

1 kommentar:

Anonym sa...

wow jag bara ryser!!!!!!!!!!!11han e helt enorm jag e jtteimpad..
skall köpa hans cd bums när den kommer ....