söndag 24 juni 2007

Midsommar

Jag hade en trevlig midsommar. Jag, Jonas och hans flickvän åkte ut till en i sthlm närbelägen ö och firade midsommar med en gemensam vän och hans familj och andra vänner till honom. Det var god mat, snaps, snapsvisor, dans runt stången och fest på logen på kvällen. En aning ont i ryggen fick jag av att sova i tältet, men annars mådde jag bra dagen efter om än lite seg :)

Någon mer än mig som tycker att "världens fulaste" hund har vissa likheter med Gismo i Gremlins? Den är så ful att jag tycker den är söt...ful-söt :)

Sen kan man ju alltid diskuttera fenomenet att det finns en tävling där världens fulaste hund koras. Typiskt USA..

Elwood, fulaste hunden i världen?:

Gismo:

Däremot så kan jag hålla med om att den framlidne hunden Sam, som flera år i rad blev utnämnd till världens fulaste hund, verkligen är ett monster till hund!

Sam:


Läs mer om: Hund, Hundar, Midsommar, Midsommarfirande, ful

4 kommentarer:

Dennis Alexis Hellström sa...

Nu mår jag illa. :P

Anonym sa...

fan vad äckligt
jag måste fan spy nu

Anonym sa...

lasa hela bloggen, ganska bra

Anonym sa...

Tack for intiresnuyu iformatsiyu