torsdag 12 juli 2007

Sagt upp mig från jobbet

För tillfället så känner jag mig rätt nere. I tisdags så sa jag upp mig från mitt jobb. Jag trivdes med arbetsuppgiften och jag trivdes med mina arbetskamrater, men det blev helt enkelt för mycket, och att arbeta långa nattpass var helt enkelt inte min grej. Jag är inte besviken på att jag sa upp mig från jobbet, det har tärt på mig och det var ett beslut jag övervägt ett tag. Jag är besviken på att det alltid slutar så här oavsett vart jag arbetar. Kommer jag någonsin finna ett arbete där jag vill stanna iallafall mer än ett halvår? Jag börjar tvivla...Och att hitta nytt arbete är ju inte det lättaste i sig. Kanske kommer mitt företag inbringa lite pengar så småningom? Mina planer är iallafall inte att vara "arbetslös" allt för länge.

Jag får glädja mig över att jag i natt vann en pokerturnering igen. 1:a av 62 deltagare och 1116 kronor i vinst. Inte illa!!




Stay Gay!



Läs mer om jobb, arbetslös, företag, poker


Inga kommentarer: