tisdag 3 mars 2009

Idag tog jag mod till mig...

....att säga hej till en gammal klasskamrat på Qruiser.

Jag har nämnt honom förbigående tidigare.

Det är 14 år sen som jag tog studenten nu. Jag har faktiskt inte kontakt med någon från min gymnasieklass, mer än att man växlar några ord när man möts på stan. Därför tycker jag det är lite kul med ett Community som exempelvis Facebook där man får reda på lite mer om vad som hänt sina gamla klasskamrater sen det senast begav sig.

Däremot är det fortfarande roligare att prata gamla minnen. Jag tycker alltid jag har så lite att berätta om vad jag varit med om och framförallt tycker jag det är tråkigt.

Jag är glad att jag slängde iväg ett hej till min gamla klasskamrat på Qruiser.

Läs andra bloggar om: Vänskap, Minnen, Community, Facebook, Qruiser

Inga kommentarer: