onsdag 25 mars 2009

Nya Skor


Ibland orkar jag inte med någonting. I en sådan period har jag varit ett tag nu och därför har jag inte skrivit något i bloggen.

Om ni undrar hur det gick med jobbet jag sökt, så är beskedet både positivt och negativt. Det positiva är att jag var den enda de ville anställa. Det negativa är att de inte har råd att anställa endast en, så nu håller företaget på att ta emot fler ansökningar/intervjuer och så ligger det till just nu. De trodde kanske att jag kunde få börja i mitten av april. Jag slutar mitt nuvarande arbete på tisdag, så det blir ett par veckor välvehövlig "ledighet# sen, med lite besök på vuxendagis och fåniga kurser för att få ut A-kassa.

Idag köpte jag nya skor. Jag köpte ett par Adidas på Adidas Outlet i Hammarby Sjöstad. Jag betalade 455 kronor, vilket jag tycker var ett bra pris. De ligger på ca 700 kronor i butik.

Stay Gay!

3 kommentarer:

Anonym sa...

sv:
Heei =)
Jo takk skal du ha =)

Sune...the girl sa...

Tack så mycket :) ha en underbar lördag

Anonym sa...

nice blog man...

www.mrgay.se