måndag 5 november 2007

Onico

Jag har varit nikotinfri sen den 9 augusti, vilket känns jättebra!
Men hur blir jag av med beroendet av att ha något under läppen?
Många tycker det är svårt att sluta röka, vilket jag tyckte var en barnlek efter 12 års bolmande. Men snusa? Herre gud, nu klättrar jag på väggarna om mitt Onico skulle vara slut.. Onico liksom!!? Och nej, det fungerar verkligen inte att stoppa upp något annat under läppen för mig.

Men jag får glädja mig med att Onico i allafall är nyttigare än vanligt snus.

Läs mer om: Onico, Snus, Nikotin, Beroende, tobak

1 kommentar:

Herr Planström sa...

Jag har varit nikotinfri sen. Gud, jag minns inte ens. Den tjugofemte september. Eller inte. Jag slutade med en ciggarr, och sen var det slut. Dock är jag mer röksugen än någonsin, eftersom jag vill gå ner några kilon och slutat äta snask..