lördag 14 juni 2008

EM-låtar

Alla som känner mig vet att jag älskar fotboll. Tyvärr kom jag inte iväg till Österrike/Schweiz pga att min pappa blev hjärtsjuk, men mina vänner kom iväg och jag glädjs dagligen över de rapporter de skickar hem till mig.

Snart är det dags för Sverige - Spanien. Frågan är om vi kan skrälla och ta poäng i denna match? Spanien är ett mycket bättre lag, men i mästersskap kan allt hända!

Här nedan har jag sammanställt några av de EM-låtar som gjorts inför mästerskapet.

Elias Feat. Frans - Fotbollsfest:




Markoolio - Sverige det bästa på vår jord:




Camp Sweden Feat. Chris Lindh - Heja Sverige:



Fronda - Sverige de bästa på vår jord:




Grabbarna - Hela Vägen Fram




Och slutligen min personliga favorit

Offside - Tillsammans:




Läs mer om: Fotbollsem, Fotbolls-EM, Sverige, Spanien, Österrike, Schweiz, UEFA, EM-Låt, EM-video, Markoolio, Elias, Frans, Offside, Grabbarna, Chris Lindh, Camp Sweden, Fotboll, Musik, Fronda, Fotbollsfest, EM, Europeiska Mästerskapen

1 kommentar:

Anonym sa...

Lasse Liten: http://www.youtube.com/watch?v=bzM0rDP-s5g