onsdag 7 januari 2009

En signal från dolt nummer

Nu har jag besvärats flera gånger i veckan som gått, av att min mobiltelefon ringer ett par gånger inom en timmes intervall oftast mellan 0600-0700 på morgonen. Det ringer en signal och sen inget mer, och så fortsätter det ett par gånger under en timmes tid. Himla frustrerande, eftersom jag i regel sover väldigt dåligt och har väldigt svårt att somna om när jag väl har vaknat. Nu tror jag inte att det är någon person på andra sidan luren som jävlas med mig, jag tror det är något helt annat, men vill veta vad!

Någon som har råkat ut för samma sak? Jag har mailat min operatör Tele2, men har inte fått något svar. Jag hoppas de kan hjälpa mig med detta problem, annars blir de av med mig som kund, vilket jag varit hos dem i snart 14 år.

På nyårsafton ringde +88213220001 mig. Men nu har väl alla lärt sig att man inte skall ringa tillbaka till ett +88-nummer?

Idag var det min första arbetsdag efter 2 veckors ledighet. Det var ångest i går kväll, ångest idag på jobbet, men himla kul att träffa mina arbetskamrater!

I helgen skall jag ta mig ann en uppgift som förhoppningsvis kommer generera lite pengar åt en vän till mig som arbetar med ett projekt jag följer med spänning. Det kommer bli jättebra!

Läs mer om Tele2, Dolt Nummer, Ångest

1 kommentar:

Anonym sa...

hmm nej det har jag inte lärt mig men nu ska jag komma ihåg det!