söndag 25 januari 2009

Holding The Stick

Idag träffade jag min kompis Jonathan. Jag har känt honom i 10 år, sen han var 15 år gammal, och han är som en lillebror för mig. Tyvärr träffas vi inte så ofta längre, varför det är väldigt trevligt att träffa honom när vi väl träffas.

Vi var och såg på ishockey. På lördag flyttar han till Prag och lite senare i vår så ska jag åka ner och hälsa på honom ett par dagar. Till alla som tycker hockey är såååå macho. Holding The Stick tycker i allafall jag låter lite gay.

I går var jag på Överskottsbolaget och handlade lite produkter från Nivea for men. Känns onödigt att inhandla någon annanstans, när priset är under hälften på ÖB. Men usch vilka jobbiga känslor jag får när jag kommer gåendes med min kasse. Jag verkligen hör hur de tänker "arma människa som måste åka till överskottsbolaget och handla för att klara av månaden". Det mest tragiska är att det stämmer haha

Stay Gay!

Läs mer om Hockey, Ishockey, Vänskap, Prag, Tjeckien, Överskottsbolaget, Nivea, Nivea For Men

2 kommentarer:

Anonym sa...

Finns väl ingen som tänker så för att man handlar på ÖB? Varför betala mer än man behöver?

Anonym sa...

ÖB rockar! Hade jag körkort skulle jag hänga där jämt