söndag 3 maj 2009

Feg

Igår gjorde jag årets premiär på Mälarpaviljongen där jag tog några öl med Anna och hennes kille Henrik.

Vid bordet bredvid satt en grymt söt kille. Två-tre dagarsstubb, grabbig stil och uppskattningsvis 30-35 år gammal. Men som så många gånger annars blir jag för feg för att gå fram och prata.

På kvällen åkte jag hem till Anna i Hässelby där vi drack lite vin, innan vi gick till ett lokalt sunkställe där vi sjöng karaoke. Varför är alla så stela på staighta ställen? Man känner sig uttittad när går upp och dansar. Jag känner mig i och för sig uttittad på gayklubbar också, där det finns ett överflöd av kåta desperata medelålders män som skriker efter kuk.

Snart ska jag iväg på författarsamtal där Marcus ska berätta om sin bok. På ett sådant har jag aldrig varit, så det ska bli intressant att se hur det är. Boken har jag nästan läst ut!

Bögjävel

Stay Gay!

1 kommentar:

Atle sa...

Digger bloggen din!
Ha en fin kveld :D