lördag 17 februari 2007

Melodifestivalen - Deltävling 3

Jag känner mig manad att tippa även kvällens tävling innan, då jag prickade in 3 av 4 förra veckan.

Jag hoppas det går så här:

Till final:
Magnus Carlsson
Måns Zelmerlöw

Andra Chansen:
Sebastian
Nanne Grönvall

Men så här tror jag det går:

Till final:
Måns Zelmerlöw
Sonya

Till andra chansen:
Magnus Carlsson
Sebastian


Denna veckas "sjunger bra i studio men falskt live" gissar jag blir Attic feat. Therese och kvällens överreklamerade är Sonya vars låt alla verkar älska, men som för mig är ett enda långt sömnpiller.

Edit: Ändrar mig och tror istället att Sheida kommer stå för kvällens falska bidrag. Men förhoppningen är självklart att vi denna gång slipper falsksång :)

läs mer om: melodifestivalen, schlager, musik

Stay Gay!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Jag hoppas på att The Attic ft. Therese kommer vidare...falsk live?
då tycker jag att du ska se på live uppträdande med Therese när hon tillhörde Drömhus och kom Tvåa i Melodifestivalen =)
its all live baby....

Unknown sa...

Jag hoppas på att The Attic ft. Therese kommer vidare:)

falskt live? nej då...då tycker jag att du ska se på Therese uppträdande live när hon tillhörde gruppen Drömhus och kom tvåa i Melodifestivalen ;) in your face....


http://bringthatonrightnow.blogspot.com

Mike75 sa...

Du har helt rätt..jag får ta och ändra mig på den punkten, då jag inte visste att det var DEN Therese, och ändrar mig istället till att Sheida står för veckans falsksång..