måndag 5 februari 2007

Tack!

För ett år sedan blev jag oprovocerat misshandlad på en krog i Sthlm. Inget allvarligt, men tillräckligt mycket för att känna sig kränkt och för att inte vilja visa sig på en vecka. Polisutredningen lades ner omgående i brist på bevis, även fast jag hade namngett ett vittne och pekat ut en av gärningsmännen. Men det är väl så mindre högt prioriterade fall behandlas i storstäder? Det tog ett tag innan jag orkade skicka till brottsoffermyndigheten, närmare bestämt ett halvår. Där fick jag negativt besked eftersom jag är försäkrad. Idag fick jag besked av försäkringsbolaget om att jag tilldelas 10500 kr, 9200 kr efter att självrisk är betald. Tack för det IF!

En ny dator för pengarna kanske? Det behöver jag verkligen

Stay Gay

1 kommentar:

Dennis Alexis Hellström sa...

GRATTIS!!! Så glad jag blev. Ja, köp en dator så jag kan skicka låtar till dig. ;)