torsdag 16 oktober 2008

Första gång på Gayklubb

Under de första två åren jag gick på gayklubb så hängde jag på en närliggande pub tills stängning, för att sedan smyga in på hus1 (senare TipTop, Rio och nu en Lidl-affär) mittemot gatan på Sveavägen, efter att jag sagt hejdå till mina vänner. Puben jag hängde på var så klart hårdrocksstället Pub Anchor.

Jag var långt ifrån den enda gaykillen som hängde på Anchor, även fast det är så långt ifrån en gayklubb man kan komma vad gäller stil/musik. Något roligt är att jag än idag stöter på människor från gamla hus1-tiden som precis som jag smög över gatan och bytte klädnad från Hårdrock till Schlager.

Vad är dina första minnen av att gå på gayklubb?

Stay Gay!

Läs mer om Gay, HBT, Gayställe, Gayklubb, Tiptop, Rio, Hus1, Lidl, Sveavägen, Pub Anchor, Nattklubb, Hårdrock, Schlager

1 kommentar:

Anonym sa...

måste varit det klassiska, Torget sen Lino på 18 årsdagen...