torsdag 30 oktober 2008

Metrosexuell

För någon vecka sen berättade en bekant till mig att han var Metrosexuell. Jag spelade dum och frågade vad han menade varpå att han svarade: Jag är som en bög, fast heterosexuell.

Gaaaaah! Hört den förut?

Visst att man kan likna en metrosexuell med den stereotypa bilden av en bög som gärna sminkar sig och är fåfäng som få. Jag måste ändå säga att jag är rätt förvånad över den bild de allra flesta fortfarande har av bögar.

Visste ni att alla flator snusar?

Läs mer om Metrosexuell, Homosexuell, Bög, Gay, HBT, Heterosexuell, Sexualitet, Livsstil, Fåfäng

----------------

Operationen av min mamma gick bra förresten! Hon va rätt groggy när hon ringde tidigare, men hon håller på att vakna och hade bara lite ont.

Nu blir det en jobbig väntan i 3 veckor, men jag är säker på att allt går vägen!

STAY GAY!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra inlägg. Sorry att jag inte skrivit på ett tag. har haft nackspärr. haft en trevlig helg?

Anonym sa...

Tack gubbski;)
Blir fest ikväll
men vi ses på msn en
dag snart:)