söndag 26 oktober 2008

Tack

Jag har inte skrivit på flera dagar. Jag har helt enkelt inte känt någon lust till någonting. Jag och min familj mår ganska dåligt och jag vet inte riktigt hur jag skall hantera den situation jag befinner mig i.

Tack..
Jonathan, för att du finns. Jag hoppas vi kan återuppta det vi tappat under åren
Anna, för den goda kakan du skickade till mig
Anna2, för häromkvällen. Jag hade jättekul!
Jonte, för alla dina uppmuntrande mail
Jimmy, för alla nattliga telefonsamtal
Jobbarkompisarna, för ert stöd
Christer, för ditt "sms-sällskap" när jag åker till jobbet om mornarna

Och alla andra för det stöd jag fått på ett eller annat sätt. Jag vore ingenting utan alla mina vänner.

Kram!

Läs mer om Vänskap

2 kommentarer:

Anonym sa...

ajdå:S

ja adda mig på magnell_3@hotmail.com

Anonym sa...

Tackar de gick faktist jättebra:D

Hur är allt med dig gubben?