måndag 11 augusti 2008

Bisexualitet

Många tycker jag har det jättebra som är bisexuell, som kan få ragg oavsett om jag går på en gay – eller vanlig klubb, en lyx få förunnat. Så känner inte jag. Oavsett om jag lever med en kille eller tjej, så kommer det alltid fattas mig något, vilket är en känsla som tär på mig inombords. Det handlar inte bara om fitta eller kuk, utan om alla de attribut som får mig att känna attraktion till respektive kön. Det spelar ingen roll hur kär jag är eller hur bra förhållandet är. När jag lever med en tjej så saknar jag det ”andra” och vice versa. Av de bisexuella som jag har kontakt med så är det väldigt få som delar mina erfarenheter/känslor, men jag kan väl inte vara den ende som känner så här?

Hade jag själv fått välja så hade jag varit antingen hetero eller bög.

----------------------------------------------------------------

Nu är det tre stycken vänner som har tagit illa vid sig av det blogginlägg jag skrev häromdagen med rubrik "Vänner?". Jag kan lätta ert dåliga samvete med att tala om att jag aldrig hänger ut en person utan att denne får reda på det. De personer jag åsyftar i det inlägget har alla på något sätt blivit informerade av detta inlägg och jag har även brutit kontakten med några av dem. En stor lättnad för mig då jag inte klarar av mer skit från dessa.

Jag vill verkligen må bättre och jag försöker verkligen!


Stay Gay!

Läs mer om Sex, Bisexuell, Bisexualitet, HBT, Gay, Känslor, Kärlek, Vänskap

2 kommentarer:

Anonym sa...

Förlåt om jag tagit illa upp. Förlåt :(

Mike75 sa...

Lugnt kompis, det är svårt att vara tydlig när man som jag inte vill hänga ut folk =) Kramis