tisdag 26 augusti 2008

Fynd

Ett tips för er som vill göra fynd när affärskedjorna rear ut det sista, är att besöka ett köpcentrum, som inte är så välfyllt om dagarna, och som de allra flesta åker förbi när de skall uträtta sina ärenden. Jag sitter på ett kontor i anslutning till Globen City, och de som handlar där är mestadels de som arbetar i närheten, eller de som vill handla i lugn och ro utan stress. Hur många i Stockholm åker till Globen City för att shoppa, när det bara är att åka över bron för att komma innanför tullarna?

Idag, på lunchrasten, så fyndade jag på JC. Jag inhandlade 2 t-shirts (Adam och Crocker) för 29 kr/styck, nedsatta från 179 kronor/styck. Det kallar jag för ett bra köp!

Läs mer om Globen City, Shopping, Rea, JC, Crocker, Fynd, Köpcentrum

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är nice att handla på rea
om man hittar "tidlössa" plagg:)

Anonym sa...

Eller hur!
Det blir katastrof.
den internationella juryn
ser jag dock lite framemot.