söndag 31 augusti 2008

Modegrej att vara Gay?

Jag läste precis bloggaren Kissie:s syn på Homosexualitet, där hon uttrycker sina åsikter om att det är en modesak att vara bög, något man således väljer att vara än något man föds till.

Jag har själv inte kommit ut för mer än mina närmsta vänner eftersom jag vet att det skulle bli en väldigt jobbig situation för mig om alla skulle veta. Men om jag skulle komma ut så skulle det inte, som Kissie verkar uppfatta homosexuellas situation, vara något jag kommer på helt plötsligt. Jag har vetat i över 20 år att jag attraheras av både killar och tjejer, men självmant valt att inte berätta det för alla.

Inlägget jag läste

Läs mer om HBT, Homosexualitet, Gay, Bög, Bloggare, Kissie, Mode, Bisexualitet

5 kommentarer:

Anonym sa...

sv: ja något fel är det tydligen i hjärnkontoret.

Unknown sa...

Det där är fasen den trögaste fördomen som även funnits i drygt 5-10 år nu också..?
trisst att folk måste haka upp sig på gammla fördommar istället för att skapa nya

Anonym sa...

jag blev så förbannad när jag läste hennes inlägg. hon har ju inte alla hästar hemma och är rent ut sagt kränkande..

Abolin sa...

Men herregud. Den tjejen har blonderat håret lite för hårt så att väteperoxiden sugt in i hjärnan.

Anonym sa...

Jag är övertygad om sexualiteten är medfödd.