söndag 10 augusti 2008

Hjälp!

Usch vilken jobbig situation jag har försatt mig i. Under Pride träffade jag en söt australiensare på Lino. Vid stängning tog vi en taxi till hans hotell och hade sex.

Om jag har ett engångsknull (vilket jag väldigt sällan har) så är det nästan uteslutande med personer jag vet att jag aldrig mer kommer att träffa, och jag ger väldigt sällan ut några kontaktuppgifter. För mig är det så ångestladdat att stöta på en one night stand. Denna kväll hade jag dock på mig ett "qx-klistermärke" på mig och väl på QX så tjatade han till sig min epostadress. Nu blir jag inte av med honom!!

I går skrev han ett mail och berättade att han ska börja spara pengar så han kan resa hit och hälsa på mig. Haha..stackars mig!

Stay Gay!

Läs mer om Sex, Lino, One Night Stand, Stalker

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är synd om dig <3 haha!

Mike75 sa...

mm..Jag har fått en Stalker (!) *skutt*