tisdag 5 augusti 2008

Vänner?

Jag skriver till många av mina vänner dagligen. Frågar hur de mår, önskar en god natt samt önskar en god morgon och en bra dag. Till mig skriver de flesta av dem när de är kåta, har problem med någon respektive eller någon gång vill ha sällskap ut på krogen eftersom de dissats av deras "bättre vänner" som de hade valt 9 av 10 gånger framför mig. Det skulle va skönt att åtminstånde få lite omtanke tillbaka ibland, istället för nu där de flesta tar mig för givet.

Näe, dags att ta och göra den årliga "rensningen" av vänner. Jag har fått många nya underbara vänner under de senaste åren. Tack för att ni finns!

Jag hade dock himla kul på Pride!! Det var roligt att träffa de vänner som va på besök i Stockholm, få nya vänner och bara få ha allmänt kul! Jag hade fantastiskt väder på min semester, frånsett de 2 sista dagarna.

Stay Gay

Inga kommentarer: