måndag 25 augusti 2008

Shoppat

Idag har jag shoppat något så tråkigt som en kabinväska. Senast jag var ute och flög så upptäckte jag, när jag var hemma, att min väska var trasig. Det räckte inte med att jag var säker på att den hade gått sönder under flygbolagets bagagehantering, jag skulle bevisa det också för att kunna få ut ersättning, vilket jag så klart inte kunde. Så det blev till att köpa en ny väska idag vilket jag hittade i en väskbutik på Folkungagatan. Jag valde mellan en 55 cm (som oftast går att få in som handbagage) och en 65 cm. Det blev den större varianten.

Usch vilken tråkig sak att shoppa...En kabinväska!

Usch vilken hög mobilräkning jag fick denna månad. Jag ska akta mig för att handla bussbiljetter via mobilen hädanefter. Jag kunde aldrig ana att räkningen skulle bli SÅÅÅ hög.

Stay Gay!

Läs mer om: Väska, Kabinväska, Bagage, Resa, Flyg

1 kommentar:

Anonym sa...

Du skulle kanske satsat på laptopväskan i alla fall ;)