söndag 15 februari 2009

Melodifestivalen - Delfinal 2

Oj vilken omgång! Så sammanfattar jag delfinal 2, där systrarnas comeback var den största behållningen. Nostalgi! Det var lite tråkigt att de inte gick direkt till Globen, men jag är övertygad om, vilka de än möter, att vi kommer få se dem där.

Jag prickade tre av de som gick vidare. Jag blev lite förvånad över att Amy både gick till andra chansen samt fick den internationella juryns röst. Däremot var jag glad åt att jag hade fel när det gäller Markoolios bidrag. Tack alla ni som inte röstade på honom!

Har ni läst Schlagerprofilerna förresten? Om inte så rekomenderar jag den. Här nedan är en intervju som de gjorde med Måns inför gårdagens tävling. Lägg märke till reaktionen på sista frågan han får... humor!




Läs mer om Måns Zelmerlöw, Melodifestivalen, Musik

Inga kommentarer: