lördag 21 februari 2009

Melodifestivalen - Delfinal 3

Oj så besviken jag är!

Efter att ha lyssnat i en minut av Rigo & The Topaz Sound feat. Red Fox så tyckte jag det lät okej och jag tänkte lägga en röst på dem. När jag såg dem live och hela låten så tyckte jag det var uselt. Sen går de vidare till andra chansen....sinnessjukt!

Velvet som jag tyckte var bäst kom sist, och Rickfors röstades fram till top fem.

Sen att BWO ställs mot Lili & Sussi som jag också vill ha till Globen var inget vidare

EMD var bättre än jag trodde och Molly gick direkt till final, så lite rättvisa skipades iallafall.

Nej, denna omgång vill jag glömma så fort som möjligt!


Andra bloggar om Melodifestivalen 2009, Leksand

Artiklar om kvällens deltävling: Aftonbladet, Aftonbladet, Aftonbladet, Aftonbladet, DN, DN, DN, Expressen, Expressen, Expressen, Expressen, Expressen, SVD, SVD, SVD, SVD

Inga kommentarer: