måndag 2 februari 2009

Uppsagd

Idag gick jag in till min närmsta chef och sa upp mig.
Det är ett tufft beslut att ta när man trivs med sina överordnade och arbetskamrater. Det är ett tufft beslut att ta när vi går mot bråda tider. Tuffa beslut har dock stärkt mig som person under åren och nu känns allt väldigt mycket bättre. Jag är anställt t.om sista mars om jag inte skulle få ett arbete under tiden. Då är jag fri att gå.

Jag ska på en anställningsintervju redan nu på torsdag. Det är ett företag som säkert skulle bli glad åt den stora kunskap jag besitter inom området, men då får de lätta lite mer på plånboken än vad de gjort hittils och framförallt erbjuda mig mer än bara en rörlig lön.

Håll tummarna för mig på torsdag!

Idag är jag lite bitter över att jag inte kommer iväg på QX Gaygala.

Läs mer om Arbete, Arbetsmarknaden, Jobb, Uppsägning, gaygala, gaygalan, QX

2 kommentarer:

Anonym sa...

Andreas Lundstedt "hyllades för att ha kommit som HIV-positiv". Vad är det för en merit!?!? Så djävla äckligt.

- Peter Ingestad, Solna

Mike75 sa...

Kraxpelax:
Vad är äckligt? Att han kom ut som HIV-positiv, att han har HIV...Eller är du bara en i mängden av alla stackars homofober?

Puss puss