söndag 7 september 2008

Bakisdag

Idag har jag ytterligare en dag i bakfyllans tecken. Igår så spelade jag en liveturnering i Poker. Vi brukar träffas ca 30-35 stycken var 6e vecka för att spela Texas Holdem. Jag brukar oftast komma top 8, men igår åkte jag ut rätt tidigt från turneringen tyvärr.

Idag så är jag lite bakis. Det kanske blev någon öl för mycket igår. Jag hade helst bara velat ligga kvar i sängen, eller på soffan för att titta på lite söndagsrepriser eller nån mysig film. Men nej, jag har tvätt-tid! Det är så tråkigt att tvätta och jag tänkte låta bli, om det inte vore för min sköna huv-tröja som jag vill ha på mig i morgon.

Vad brukar ni hitta på när ni är bakis?

Just nu när jag skriver detta blogginlägg så får jag ett SMS av min kära mamma.

"Nu är vi på Serifos. Det är 30 grader varmt och sol"

Mina föräldrar brukar alltid resa runt i den grekiska ö-världen ett par veckor i augusti/september varje år. I år visste de inte hur det skulle bli pga min pappas hjärtproblem, men de valde att åka iväg. Han mår nog bättre av att få komma till en annan miljö och bara få koppla av.

Stay Gay!

Läs mer om Bakfylla, Bakis, Poker, Texas Holdem, Grekland

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja "/
jag har försökt prata med dom men de vill inte...

Anonym sa...

sv: ja det är coolt!