onsdag 17 september 2008

Min Idol

Jag har fått en ny Idol!

Mikael Gren från Göteborg gjorde ett underbart framträdande inför juryn när han sökte till Idol 2008.

När kommer första remixen och hur länge dröjer det innan den kommer spelas på radio/klubbar?

Grymt!

Jag köpte Cola:




Läs mer om Idol, Idol 2008, Göteborg, Coca Cola, Jag köpte Cola, Mikael Gren, Artist, Musik, Flummig, Tokig, Remix

En rättelse till mitt förra inlägg: Självklart menar jag att rättsväsendet får ha sin gång. Det är inte alltid att det skipas rättvisa.

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja AVG har jag också hört är
bra:) satsar kanske på de istället
eftersom det är gratis:)

uchh nu är jag helt bakis igen:S
hur är allt med dig?:)

Abolin sa...

OMG! Hur gick det här till. Vist...killen är ju rätt skön, men det här framträdandet kan ju inte få han att må bättre. Stackars juryn! : (