tisdag 9 september 2008

Webhotell!

Idag hade jag problem när jag skulle logga in på Gaybloggar.se via ett ftp-program. "Connection failed" var det felmeddelande jag fick och det var oerhört frustrerande.

Två av mina domäner är kopplade till One.com och idag så prövade jag deras Live-support för första gången, där man chattar med någon i deras support. Jag fick chatta med en som heter Robin och han hjälpte mig så snällt. Om man inte fick den hjälp man ville ha, så har man iallafall fått chatta en stund...haha

Om du är bloggare och har högre mål än att bara nå ut till dina nära och kära, så är en egen domän nästan ett måste. Det är en investering som du snabbt tjänar in.

Jag har flera konton på www.oderland.com som i mitt tycke är det bästa webhotellet om man ser till prisvärdhet, driftsäkerhet och prestanda. Dessutom en väldigt bra support.

Har man däremot enbart en blogg så duger One.com mer än väl! Man får hela 3000 gb i utrymme och obegränsad trafik. Därtill nyttoprogram som ex ett bloggverktyg och ett fotoalbum. Detta till det bästa pris som idag finns på marknaden. 12 kronor i månaden är riktigt billigt!

Läs mer om webbhotell, One, One.com, Oderland, Support, Blogg, Bloggare

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för tipset:)

visst är det jobbigt att g¨å
upp tidigt. har sliti ut mig
totalt idag så är helt trött.