måndag 22 september 2008

Play Prima

Idag lanserar SVT ytterligare en webbkanal on Demand. Sen tidigare finns webbkanalerna SVT Play och Play Rapport. Den nya kanalen heter Play Prima och kommer innehålla svenska serier i bästa kvalitet.

SVT har verkligen ryckt upp sig när det gäller deras tjänster på nätet. Jag är ofta inne på webbkanalerna då jag missat något jag velat se.

Jag undrar dock när SVT planerar att starta någon ytterligare kanal i det digitala tv-nätet? De har ett gigantiskt arkiv som bara väntar på att få komma till sin rätt.

Internet i alla ära, men jag föredrar dock TV-apparaten.

Läs mer på SVT

Play Prima

Läs mer om SVT, SVT Play, Play Rapport, Play Prima, Webbkanal, Webbtv, Webb-tv, On Demand

2 kommentarer:

Psykbryt sa...

Internet är ju livet.

=)

Anonym sa...

hehe okey:)

ohh du har verkligen stenkoll:)