söndag 14 september 2008

Hemma!

Nu är jag hemma.
Jag har som sagt varit ute på en närliggande ö och haft födelsedagsfirande/kräftskiva. Det var rätt kallt i havet måste jag säga, men tur att de hade en stor badtunna där vi kunde ta ett värmande bad.

Eftersom jag inte gillar kräftor så lade jag en hel fläskfilé på grillen som jag åt med pommes. Det var riktigt gott.

Det var en trevlig helg, men nu känner jag mig helt slut! Jag funderar på att ta en vit månad snart, men vet inte riktigt när. Jag har så mycket kul inbokat närmsta framtiden.
Stay Gay!

Läs mer om Havet, Hav, Badtunna, Födelsedag, Kräftskiva, Kräftor

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja, du har det inte lätt! Vad sägs om en vit månad nu! ;)

Mike75 sa...

Nej, en vit månad nu är inte att tänka på. Jag vet att jag inte skulle klara av det. Den får komma när jag har lite mindre festligheter inplanerat :)