fredag 5 september 2008

Emma

Igår kväll fick jag ett telefonsamtal som gladde mig oerhört mycket. Ni som känner mig, eller som följt min blogg vet att jag förlorade min vän Caroline i en bilolycka i augusti förra året (blogginlägg). Emma, Carolines lillasyster, ringde igår och vi pratade ett par timmar. Vi satt båda och kollade på finalen av American Idol. Vi har kommit från varandra lite ,varför det var så himla kul att hon ringde. Vi pratade om allt möjligt och kommenterade framträdandena i programmet. Vi hejade båda på den blott 18-åriga David Archuleta som kom 2:a efter David Cook.

Vi kom överrens om att vi ska ringa varandra oftare nu och att Emma ska komma och hälsa på mig en helg inom kort. Du är bäst gumman!

David Archuleta från Finalen:



Läs mer om Vänskap, American Idol, David Archuleta

1 kommentar:

Anonym sa...

Tänk om alla va som du. du e så bra!