onsdag 10 september 2008

Klump i magen

Jag mår inget vidare just nu.
Jag går med en klump i magen hela dagarna och känner en ständig oro/stress.

Jag har idag, en och en halv vecka för sent, besvarat en handledare på skatteverket som vill att jag skall redogöra för hur jag kunnat överleva utan inkomst 2006. Det är inte kul att som 30+ behöva tala om att man fått hjälp av sina föräldrar pga en fånig stolthet som hindrar en från att söka hjälp på annat håll. Men så är det iallafall!

Det känns jobbigt att inte bli betrodd, även fast det är skatteverkets jobb att granska personer som de tror döljer något.

Jag har dock inget att dölja, och jag hoppas de godtar den information jag nu har delgivit dem.

Läs mer om Stress, Oro, Depression, Skatteverket, Deklaration

1 kommentar:

Anonym sa...

Ursh det låter inte kul alls med matontet, du är inte ensam om all stress som pågår här. Känner samma, fast med allt plugg och sånt.

<3