söndag 7 september 2008

Ofräsch matbutik

Finns det något jag ogillar så är det ofräsha matbutiker.
Det finns en butik nära mitt område dit jag måste gå för att hämta ut postpaket när jag får sådana. Däremot så undviker jag att handla där. Förutom att priserna t.om är högre än mitt "Coop Nära" (hur nu ens det är möjligt!?) så är allt så ofräsht. Frysar som läcker vatten, övermogen frukt, litet sortiment, varor som passerat bäst före-datum, dålig service mm.

Nej, Tempo Östberga undviker jag helst!

Hade det inte varit så att jag sen några år tillbaka inte har någon bil, så hade jag besökt Willys, Älvsjö lite oftare. Stort sortiment, och pressade priser, tack för det!

Läs mer om Matbutik, Tempo, Östberga, Coop, Willys, Älvsjö

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack...

Är du reggad på bloggportalen.se förresten?

http://cmj.blogg.se

Anonym sa...

Tänkte om vi skulle välja varandra som favorit. Jag hittar inte dig dock.

http://www.bloggportalen.se/BlogPortal/view/BlogDetails?id=16017

Välj min humorblogg ifall du får upp två.

Den med mest siffror liksom...

Kram.

cmj.blogg.se