måndag 8 september 2008

TV-galor

Jag sitter just nu och tittar på Kristallen, eller rättare sagt gjorde. Jag stängde av på grund av att det var så genomuselt. (Dock ett stort grattis till programmet Klass 9A, som prisades som bästa dokumentärserie!)

Är det bara jag som börjar tycka det är för mycket av alla dessa galor på TV?

Rockbjörnen, Grammisgalan, Guldbaggen, Kristallen, Idrottsgalan, Fotbollsgalan mm. Jag har säkert missat en hel del, och så alla insamlingsgalor och internationella TV-galor däremellan.


*Suck*

Artiklar: Aftonbladet, SvD, DN, Expressen

Läs mer om TV-galor, Grammisgalan, Guldbaggen, Kristallen, Idrottsgalan, Fotbollsgalan, Klass 9A

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha jag är så van vid att hon
ringer tidigt och väcker
mig;P jag bara skrattar:)

jag älskade tv galor innan
men nu är de så många så
det är ju inte gala längre
det är vardagsmat.

Anonym sa...

Du är nog inte ensam om den tanken... Det är otroligt många.
Men jag tycker att så länge som de håller sig inom vartsitt område är det ok..
En för TV: Kristallen
En för Idrott: Idrottsgalan.
osv...
För musik finns det ju hur många som helst! Det är snarare där som man borde börja rensa lite...