torsdag 18 september 2008

Pinsamt

Jag tror nog de allra flesta har varit med om att ha råkat skriva kuk istället för kul när man skickar sms. (Väljer inte T9 det ord man använder mest av förresten? *harkel*). Jag skickade precis ett "kuk-meddelande" till min pryda mamma som är i Grekland tillsammans med min pappa.

Det har i och för sig hänt mig flera gånger, fast när det sker till en kompis så är det skit samma. Men min relation till mamma är av den art att det känns pinsamt för mig att skriva ord som kuk till henne haha

Läs mer om: Pinsam, Pinsamheter, Mamma, SMS, T9, Kuk, Kul

3 kommentarer:

Psykbryt sa...

Haha...ja...det har hänt någon gång.

Ha det så kuk nu då!

Anonym sa...

hahaha klockrent:P men kanske lite väldigt mycket pinsamt om det är till mammsen:P

Anonym sa...

såg på listorna att du fått väldigt många läsare:) kuuul:D